Menu

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Torcik klapki japonki :)

Coś ostatnio brakuje mi czasu na umieszczanie postów na bloggu. Moja młoda jak tylko otworzy oczęta stoji przyklejona do szyby balkonowej i woła papa ;) więc jako dobra mama :) zamiast przy laptopie siedzę z nią na polku ;). Teraz śpi więc mam czas, żeby coś napisać. 

Moja siostrzenica miała urodzinki ( nie będe zdradzać które bo to już dorosła panna :) ). Postanowiłam jej zrobić torcik niespodziankę. Chciałam zrobić coś kolorowego, żeby rozweselić ten dzień ;). Ona uwielbia kokos więc upiekłam więc dwa cienkie biszkopty kokosowe i przełożyłam je bitą śmietaną, a na to położyłam kolorową masę maślaną i ozdobiłam czym popadło ;)). Ale zanim to zrobiłam odrysowałam i wyciełam z  papieru swoje klapki, żeby później wyciąć podobne kształty z biszkoptów. 




2 komentarze:

  1. To prawda pomysł super, i nie tylko dobrze wygląda bo też był pyszny:) Dziękuje ciociu :D

    OdpowiedzUsuń