Menu

czwartek, 7 lutego 2013

Pączki na serku homogenizowanym

Po udanej produkcji oponek postanowiłam, że zrobię pączki jednak na te prawdziwe ;) nie miałam już siły więc postanowiłam zrobić tzw. oszukane pączki :) swoją drogą nigdy wcześniej ich nie jadłam ani o nich nie słyszałam, taka ze mnie właśnie kucharka ;) pączki zaskoczyły mnie szybkością wykonania. Idealne dla zagonionych, zapracowanych i leniwych ;). Najlepiej smakują jeszcze ciepłe :)))



 Składniki:
  • 3 serki homogenizowane waniliowe ( moje miały łącznie 300 gram), 
  • 3 jajka,
  • 1,5 szklanki mąki pszennej,
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia,
  • szczypta soli,
  • olej do głębokiego smażenia,
 
Wykonanie:


Serki mieszamy z jajkami. Dodajemy do tego mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Wyrabiamy na jednolitą masę. Ja wymieszałam to łyżką i to tyle roboty przy pączkach ;). Teraz je tylko upiec. W garnku lub frytkownicy rozgrzewamy olej (do około 175 stopni). Gdy już będzie gorący za pomocą łyżki wykładamy niewielkie kulki z ciasta. Gdy ciasto nie chce odchodzić od łyżki proponuję smarować łyżkę olejem. Smażymy na złoty kolor z obu stron.Wyjmujemy nasze pączki na ręcznik papierowy. Gdy lekko przestygną posypujemy cukrem pudrem lub cukrem wymieszanym z cynamonem ( na 100 gram cukru 2 łyżki cynamonu) jak proponuje Dorotus z moich wypieków.Ja ponieważ oponki posypałam cukrem pudrem moje pączki posypałam cukrem z cynamonem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz