Menu

poniedziałek, 12 maja 2014

potrawka z kurczaka


Miałam taki dzień, że nic mi się nie chciało, a w lodówce pewne piersi z kurczaka domagały  się zrobienia ehh. Ponieważ kompletnie nie miałam ochoty na kotlety (znowu) postanowiłam zrobić potrawkę  z kurczaka, ugotowałam do tego kaszę i wyszedł fajny i szybki obiad. Przepis znaleziony tu. Polecam !!



Składniki:
pół kg mięsa kurczaka (mogą być piersi lub podudzia)
3 marchewki
cebula
sól
pieprz
liść laurowy
5 szt ziela angielskiego
łyżka masła
łyżka oleju
łyżka mąki
50-100ml śmietany

Wykonanie:
Na patelni rozgrzewamy masło, olej i podsmażamy na nim cebulę i kurczaka pokrojonego w kostkę. Kiedy mięso kurczaka się zetnie, zalewamy wszystko ok 500-600ml wody, dodajemy marchewki pokrojone w plasterki i przyprawy. Gotujemy aż mięso i marchewka staną się miękkie.
W śmietanie rozprowadzamy mąkę i zabielamy potrawkę, zagotowujemy.
Przyprawiamy do smaku.
Smacznego !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz