Menu

piątek, 5 kwietnia 2013

sałatka ananasowo - chrzanowa ;)

Dawno nie robiłam żadnej nowej sałatki, ciągle robię te same, ulubione :)  pora to zmienić:) Zrobiłam sałatkę o smaku ostro - słodkim z ananasem, kukurydzą i chrzanem jak dla mnie pychota :) Zrobiłam jej niewiele, żeby sprawdzić czy dobra i nim się obejrzałam zniknęła :) Dostała przepis na jeszcze jedną taką chrzanową muszę ją koniecznie wypróbować.



Składniki:
  • puszka ananasa, 
  • puszka kukurydzy,
  • 4 jaja ugotowane na twardo,
  • słoiczek chrzanu,
  • 2 łyżki majonezu.

Wykonanie:
Ananas i jajka pokroić w kostkę, dodać odsączoną kukurydzę, słoiczek chrzanu i majonez. Wymieszać i gotowe.

Smacznego !

4 komentarze:

  1. Hmm ciekawe połączenie! Też zawsze jem te same sprawdzone sałatki, chyba czas to zmienić :)

    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do dodania swojego bloga na listę Top Blogi na stronie znajdzprzepisy.pl!
    Nie mogłam znaleźć danych kontaktowych, dlatego tutaj piszę :)

    Życzę miłego weekendu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenna uwaga z tym kontaktem :))) już to poprawiłam, bloga również już umieściłam w top blogach :) również życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ananasa w sałatkach:) Muszę spróbować połączenia z chrzanem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak smakuje, zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń